Σελίδες

26 Φεβ 2010

. Όταν κάθισε στην καρέκλα του πρωθυπουργού το μάτι του γύρισε!


Σου ορκίζομαι τον ψήφησα τον Γιωργάκη. Γιατί σκέφτηκα καλό παιδί είναι δε χρωστάει σε κανέναν είναι και από καλή οικογένεια του Παπανδρέου με τ΄ όνομα! Ο πατέρας του ήταν μεγάλος γκομενιάρης δεν είχε αφήσει θυληκια γάτα (που έλεγα και η γιαγιά μου).Ε! δεν μπορεί αυτό το παιδί σαν πρωθυπουργός θα γαμ…
Και πρώτα απ΄ όλα αυτούς τους πούστηδες που μας χρωστάνε και πηγαίνοντας προς το κόμμα θα ρίξει και κάνα κρύο σε κάτι λαμογια βουλευτές του οι όποιοι το παίζουν, δήθεν μου τα ΄χα μου, παρθένες!!
Μας τα χάλασε όμως ο Γιωργάκης. Όταν κάθισε στην καρέκλα του πρωθυπουργού το μάτι του γύρισε! Άλλαξαν ξαφνικά τα γούστα του!

Μαζί με κάτι φίλους του κουστουμαρισμένους από της Βρυξέλλες πηγαίνει στις λαϊκές, στα σούπερ μάρκετ στα βενζινάδικα και πηδάει τον κοσμάκη.
Σε όλες τις στάσης όπως του υπαγορεύουν οι φίλοι του!
Εγώ τι να σου πω, αναπολώ τις πρώτες εκατό μέρες που έψαχνε γενικούς γραμματείς και κάθομαι σπίτι όσο μπορώ, να φυλάω τον κώλο μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: