Σελίδες

14 Απρ 2010

Στον πρωινό καφέ... Θ. Πάγκαλος και Γ. Παπανδρέου

-Πρόεδρε όλους τους κατατροπώσαμε είπε ο Πάγκαλος… και ρεύτηκε τον άπαχο, μόλις που είχε κατεβάσει ένα καλάθι κρουασάν 5 λίτρα πορτοκαλάδα αυγά μάτια …και δεν του φαίνεται!
-Πως βρε Πάγκαλε;… Αφού δανειστήκαμε τέσσερις φορές ακριβότερα από τον Ιανουάριο και επτά φορές ακριβότερα από τον περασμένο Οκτώβριος ..μπορεί να μην είμαι καλός στα μαθηματικά αλλά έχω έναν καλό φίλο καθηγητή μαθηματικών… είπε ο πρόεδρος με φωνή ίσα που ερέθιζε τα λίποξέχειλα τύμπανα του αντιπρόεδρου!
-Πρόεδρε όχι τους κερδοσκόπους τους Έλληνες και με μια κατακόρυφη κίνηση στο μπουκάλι… άσπρο πάτο το 350 mg sprit.
-Εγώ φίλε μου… πήρε το λόγο ο πρόεδρος, Να σε πάω ορθoκούπι 10 χιλιόμετρα με το κανό , αλλά τόσα ορθοπεταλιά με ποδήλατο… ορειβασία, να βουτήξω στα πιο παγωμένα νερά να γίνω υπουργός εξωτερικών, παιδείας, ακόμα και πρωθυπουργός...! αλλά

μαράζι το ‘χω βρε Θόδωρε, με το πιστόλι επάνω στο τραπέζι και να μην μπορώ να πετύχω ένα κερδοσκόπο…
- Πρόεδρε… λίγο πριν είχα πιάσει έναν από το λαιμό κόντεψα να τον πνίξω τον μπάσταρδο
-Μπράβο αγόρι μου … αυτούς με τα spread

- Όχι αυτός με τα sprite, έχει τα αναψυκτικά 50 λεπτά ακριβότερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: